Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

10 okt Tweakers & Hardware.Info eEvent

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerpen: media, online marketing
wanneer: 10 oktober 2017
over: De laatste trends in e-commerce
wie of wat: Tweakers & Hardware.Info

Boek nu

Ben jij op zoek naar de laatste trends in e-commerce om zo je webshop naar het volgende niveau te tillen? Kom dan naar het Tweakers & Hardware.Info eEvent en laat je inspireren tijdens plenaire sessies of ga voor verdieping op een topic tijdens een van de break-out sessies. Hieronder vind je een korte introductie van een aantal van onze sprekers van deze middag.

Eelco van Wijk / CCO / JMango360
Eelco van Wijk is Chief Commercial Officer van JMango360, het SaaS platform voor mobile commerce apps. JMango360 maakt het mogelijk voor webwinkels van alle formaten om een geheel met hun bestaande webwinkel geïntegreerde native shopping app te lanceren. Eelco is al sinds 2000 actief in de e-commerce. Voor JMango360 was Eelco o.a. algemeen directeur Benelux bij PayPal. Eelco heeft vanaf de introductie van de smartphone geloofd in m-commerce en zal in zijn talk stilstaan bij de laatste ontwikkelingen.

Sander Roose / Founder / Omnia
Sander Roose is een van de founders van Omnia, de tool tbv optimalisatie van product-pricing, marketing en promotie. Voor alle artikelen in het assortiment van een retailer geldt dat er veel variabelen meerdere keren per dag veranderen. Voor retailers met fysieke winkels is het daarnaast cruciaal om de impact van online marketing op offline verkopen mee nemen. Bid management voor retailers gaat steeds meer lijken op “algorithmic trading”. Omnia zal laten zien hoe haar voorspellende data platform alle benodigde data verzameld en automatisch de optimale biedingen berekent en doorvoert op basis van alle beschikbare data.

Marco van den Bosch / Founder / Virtual Retail
Marco van den Bosch is zich na zijn functie als Directeur Benelux bij Apple Software sinds 1998 gaan toeleggen op het ondernemerschap. Sindsdien heeft hij met zijn bedrijven wereldwijde online channels neergelegd in IT land voor o.a. Tech Data, Ingram Micro en Euronics. Vandaag de dag ligt zijn focus met zijn bedrijf Virtual Retail volledig op het integreren van virtual reality in retail omgevingen. Tijdens zijn keynote zult u worden geïnspireerd door de mogelijkheden van virtual reality en krijgt u via concrete cases handvaten aangereikt om hier ook zelf succesvol mee aan de slag te gaan.

Geïnteresseerd? Via het inschrijfformulier kun je jezelf, en eventueel een collega, aanmelden. Wees er snel bij, want we hebben maar een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Trefwoorden

E-commerce, M-Commerce, Trends, ROPO, Virtual Retail

Locatie

NDSM, Amsterdam

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie