Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

12 mrt – 12 mrt De Psychologie van Communicatie

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: bijeenkomst
onderwerpen: communicatie/pr, corporate communicatie, externe communicatie, interne communicatie, overheidscommunicatie, professionele vaardigheden
wanneer: van 12 maart 2018
aanvang 19.30 uur
over: De Psychologie van Communicatie
wie of wat: Gonda Duivenvoorden en Gerald Morssinkhof
prijs: Aan deelname zijn geen kosten verbonden

Boek nu

SRM Goeroebijeenkomst: "De Psychologie van Communicatie"
Het gedachtengoed uit het nieuwe boek van Gonda Duivenvoorden en Gerald Morssinkhof ‘De Psychologie van Communicatie’ staat centraal in deze SRM Goeroebijeenkomst.

Van intentie naar effect
De zender communiceert vanuit zijn intentie, waarbij zijn grondhouding cruciaal is. De ontvanger bepaalt vervolgens het effect, vanuit zijn eigen leefwereld. In het boek worden vijftien effect-bevorderende factoren uitgelicht die bij de analyse en de (communicatie)strategieën van grote waarde kunnen zijn voor effectiviteit in communicatie. Deze zijn gebaseerd op inzichten onder andere uit de psychologie, filosofie en sociobiologie.

Communicatie tussen mensen is geen eenvoudig en enkelvoudig proces. Aan de hand van ervaringen in de praktijk van deelnemers in opleidingen en bij hun opdrachtgevers onderzoeken Gonda Duivenvoorden en Gerald Morssinkhof voortdurend wat er wel en niet werkt voor de ontvanger. Tijdens de Goeroebijeenkomst inspireren zij je graag om van communicatie een vak te maken dat staat voor zelfreflectie, luisteren, honoreren en leren van haar ontvangers om er als organisatie toe te doen.

Over de sprekers
Gonda Duivenvoorden en Gerald Morssinkhof schreven samen het boek ‘De Psychologie van Communicatie en zijn, naast hun eigen beroepspraktijk, bijzonder actief als programmamanager, trainer en coach in communicatieopleidingen van SRM. Samen zijn zij inhoudelijk verantwoordelijk voor de opleiding tot Communicatiestrateeg (excelleren op het hoogste niveau).

Locatie

SRM Opleidingen, Amsterdam

Prijs:

Aan deelname zijn geen kosten verbonden

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie