Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

10 apr – 10 apr B2B Marketing Expertsessie Bouw

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerp: strategie
wanneer: van 10 april 2018
13:30 tot 16:30

Boek nu

De bouwwereld staat bekend als een traditionele branche. Maar geldt dat ook voor marketing in de bouw? Wat vinden marketeers in de sector eigenlijk zelf? Welke middelen en kanalen zien zij als het meest effectief? Wat zijn de ontwikkelingen en trends?

Bouwmarketeers geven zichzelf een 6,8
Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw gaan we hier uitgebreid op in en delen we met u de resultaten van het onderzoek dat RVS Marketing hield onder marketeers in de bouwsector. De respondenten zijn kritisch op hun eigen organisatie en geven zichzelf een rapportcijfer van 6,8. Ze staan dan ook open voor nieuwe ontwikkelingen zoals marketing automation.

Marketing automation en zakelijk vloggen in de bouw
Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Er is volop ruimte voor discussie en kennisuitwisseling. Leren van elkaar!

Dan vervolgen we het programma met 'Zakelijk vloggen?! Dat is toch niks voor mij... Of toch wel?' Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig in Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.

We sluiten de middag af met Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss, die met u de ins en outs deelt voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie in de bouw.

U kunt zich kosteloos inschrijven voor de Marketing Expertsessie Bouw in het opvallende gebouw Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.

Trefwoorden

B2B Marketing, Bouw, Bouw Marketing, Expertsessie, Marketing, Marketing Automation, Zakelijk vloggen, RVS Marketing, Business to Business Marketing

Locatie

The Student Hotel, Eindhoven

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie