22 feb – 22 feb HICon Huishoudbeurs Innovatie Congres - Awards Ceremony Gekozen Product van het Jaar

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerp: merkenmanagement
wanneer: van 22 februari 2018
Congres, lunch, bezoek Huishoudbeurs
over: Wie is de winnaar; start-up of A-merk?
wie of wat: Product introducties
prijs: Congres HICon, lunch, bezoek Huishoudbeurs, uitrijkaart

Boek nu

Innovatieprocessen, met alle ingebouwde ‘zekerheden’, leiden niet altijd tot marktsucces. Jan Rijkenberg vertelt over de duizelingwekkend snelle en uiterste lenige aanpak van new product development in China. Een nieuwe dynamiek voor westerse ondernemingen?

Return on Innovation. Nielsen leert hoe we efficiënter kunnen innoveren. Return on Innovation aan de hand van praktijkcases. Een mystery guest en ’hoe een klein, innovatief merk als Seepje zich staande houdt, omringd door de grote reuzen van het retail landschap’.

Wie is de winnaar, start-up of A-merk, is de vraag voor het paneldiscussie. De jaarlijkse Awards Ceremony Gekozen Product van het Jaar 2018 is geïntegreerd in het congresprogramma.

Na de lunch: de echte confrontatie met de consument. Op de Huishoudbeurs zien we hoe de consument de nieuwe producten waardeert. Bezoek in ieder geval de Pop-Up Street, naar het voorbeeld van het Londonse BoxPark. Alle door de consument gekozen producten 2018 zijn onderdeel van een activatie; een winactie voor de bezoekers van Huishoudbeurs.

Trefwoorden

Innovatie, productintroducties, groei, A-merken, start ups, return on innovation, ROI

Locatie

RAI Amsterdam , Amsterdam

Prijs:

Toegang HICon - Lunch - Uitrijkaart - Toegang Business Lounge - Toegang Huishoudbeurs - Netwerkborrel

Meer informatie

Informatie opvragen

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden