Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

28 sep – 28 sep Panel & Community Seminar

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: marketing intelligence / market research
wanneer: van 28 september 2017
Aanvang 13:30 uur - 17:30 uur met aansluitende borrel

Boek nu

Organisatie:
MWM2
Rijnsburgstraat 9
1059 AT Amsterdam
020-4122405


Marktonderzoekbureau MWM2 gelooft in de kracht van de mening van klanten. Luisteren naar klanten brengt iedere organisatie verder; het resulteert in betere producten en diensten, meer omzet, continuïteit en tevredenheid. MWM2 helpt organisaties om beter naar hun klanten te luisteren en de stem van de klant te vertalen naar concrete acties in de organisatie. MWM2 doet dit met deskundige en gedreven consultants en haar eigen researchtechnologie.

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie