Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

14 mei – 28 jan Big data opleiding

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: workshop
onderwerp: professionele vaardigheden
wanneer: van 14 mei tot 28 januari 2018
prijs: excl. BTW
Big Data – wat leert u in deze opleiding?
Deze Big Data opleiding is ontwikkeld om u te leren wat Big Data inhoudt en wat de mogelijkheden van Big Data zijn om uw business uitdagingen te lijf te gaan. Bovendien krijgt u een overzicht van diverse relevante Big Data strategieën, systemen en architectuurprincipes.


Big Data – resultaat van de opleiding
Na deze 3-daagse Big Data opleiding:

kent u de grondbeginselen van Big Data;
weet u welke Big Data analyse strategieën er zijn;
kent u de principes van algoritmen en Big Data analytics;
heeft u basiskennis van Big Data architectuurprincipes; en
heeft u basiskennis van Big Data systemen.

Internationaal erkende certificering
Met het Big Data Foundation certificaat toont u aan dat uw kennis van Big Data voldoet aan de internationaal erkende normen die aan Big Data specialisten gesteld worden. De Big Data Foundation opleiding is geaccrediteerd door het International Software Quality Institute (iSQI). iSQI is een toonaangevend en onafhankelijk certificeringsinstituut dat jaarlijks ruim 15.000 professionals certificeert in meer dan 90 landen en in 10 talen. Met het Big Data Foundation certificaat bent u gecertificeerd volgens de ISO normen 9001 (Quality Standard) en 17024 (Certified Certification Body). De Big Data Foundation certificering is leveranciersonafhankelijk. Het lesprogramma is ontwikkeld door vooraanstaande Big Data experts.


Big Data opleiding – examen
Het Engelstalige Big Data Foundation examen is een multiple choice, gesloten boek, examen dat uit 40 vragen bestaat. Wanneer u minimaal 26 van de 40 (65%) vragen goed heeft beantwoord bent u geslaagd. Het examen duurt 60 minuten.


Big Data opleiding – voor wie?
De Big Data opleiding is bestemd voor alle professionals die in hun werk te maken hebben met grote hoeveelheden data en die een gedegen theoretische en praktische basis willen leggen op het gebied van Big Data. Wij denken hierbij aan Big Data projectmanagers, Business Intelligence (BI) managers en -consultants, IT managers, business development managers, data analisten, business analisten, datawarehouse analisten, informatie architecten, marketing (technology) managers, marketing (intelligence) managers en innovatie managers.

Trefwoorden

big data opleiding

Locatie

Amsterdam,

Prijs:

De kosten van deze 3-daagse Big Data opleiding bedragen € 2.480,- (excl. BTW) per persoon. Dit bedrag is inclusief het Big Data Foundation examen (t.w.v. € 200,-), koffie, thee, lunches en het opleidingsmateriaal.

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie