Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie
Voor dit event is korting beschikbaar

8 dec – 08 dec Masterclass Influencer Marketing

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: masterclass
onderwerp: online marketing
wanneer: van 8 december 2017
prijs: excl. 21% BTW

Boek nu

Wat is Influencer Marketing?

Deze nieuwe manier van marketing komt vooral voort uit het feit dat het vertrouwen in merken, en met name advertenties van merken, erg laag is. Ook andere, traditionele manieren van marketing bereiken niet meer elke doelgroep. Jongeren zijn lastiger te bereiken doordat bijna hun hele leven ‘on demand’ is, waardoor zij minder gevoelig zijn voor reclame. Ze zappen weg zodra ze tussen reclames beland zijn. Aan de andere kant groeit de invloed van de online influencers. Je neemt immers eerder iets aan van iemand waarmee je jezelf kunt identificeren, dan wanneer er een algemene, overduidelijk commerciële, boodschap word gezonden vanuit een organisatie. Consumenten zijn op zoek naar vertrouwde personen met authenticiteit en geloofwaardigheid en daardoor neemt de populariteit Influencer Marketing steeds meer toe.

De vraag luidt vaak als volgt: waar vind ik de juiste Influencers die dat stukje vertrouwen en authenticiteit kunnen bieden? Bovendien, hoe zorg je ervoor dat de juiste doelgroep bereikt wordt met deze manier van marketing? Voor bedrijven en merken kan het erg lastig zijn om een persoonlijke relatie op te bouwen met een doelgroep en het vertrouwen te winnen, dit is waar influencers goed bij kunnen helpen.

Carole Lamarque zal in deze masterclass meer inzicht geven in de voordelen en kenmerken van een goede influencer. Daarnaast zal zij directe handvatten geven om het beste uit Influencer Marketing te halen. Carole is auteur van het boek ‘Influencers’ en founding partner bij Duval Union Consulting. Zij heeft ruim 20 jaar ervaring op het gebied van Strategic Marketing en een passie voor Innovatie en nieuwe technologie. Digital Media is voor haar het centrale punt in een geïntegreerd marketing plan waarbij Influencer Marketing als succes factor geldt. “Influencer marketing is niet iets wat wij moeten negeren of vrezen, het zou ons moeten inspireren om te innoveren” aldus Carole Lamarque.

Locatie

Novotel Rotterdam Brainpark, Rotterdam

Prijs:

Voor dit event is korting beschikbaar

Je krijgt een aantrekkelijke korting bij inschrijving voor alle vier de masterclasses (€ 925); voor drie masterclasses is de prijs € 715 en voor twee masterclasses € 495 (alle prijzen excl. 21% BTW).

Studenten die minimaal vier modules uit het EURIB Masterprogramma hebben gevolgd en leden van BNO, DMN, Logeion of VPRA krijgen 10% korting. Alumni van het EURIB Master-programma krijgen 20% korting op de nettoprijs.

Meer informatie

Informatie opvragen

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie