Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie
Voor dit event is korting beschikbaar

21 sep – 21 sep CX & CRM in 1 Day

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: vakdag
onderwerp: interactieve marketing
wanneer: van 21 september 2017
Tijd: 08:45 - 17:15 uur
over: Meer succes met data en klantinzicht

Boek nu

Organisatie:
CustomerTalk
leusderend 30
3832RC Leusden


Wilt u meer weten over de laatste ontwikkelingen op het gebied van klantbeleving, klantstrategie en klantrelaties? Wilt u de volgende stap zetten in Customer Experience Management? Tijdens Customer Experience & CRM in 1 Day wordt u in één dag helemaal bijgepraat met cases van o.a. RET, Transavia, T-Mobile en Nationale Nederlanden. Bekijk hier het programma: www.crmin1day.nl

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie