Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

28 sep – 28 sep Smart Insights Event

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: direct marketing
wanneer: van 28 september 2017
good to know: Slechts 70 plaatsen beschikbaar

Datum

van 28 september 2017

Sprekers

  • Andy Mosmans, Chief Strategic Officer, ARA
  • Michele van Waterschoot, Head of Brand & Customer Experience, GfK
  • Oliver Koll, Partner, Strategiehuis Institut für Marketing Strategieberatung
  • Edwin Vels, Category Management Expert, Vels.nl – FMCG Opleidingen
  • John Dawson, Managing Director , ScanmarQED UK (voorheen marketingQED)
  • Jaw Stoute, Business Development Director, ScanmarQED (voorheen Scanmar)
  • Sjoerd Koornstra, Global CMI Planner , Heineken
  • Han Meijer, Group CEO, ScanmarQED (voorheen Scanmar)
  • Renske Nugter
Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie