28 sep – 28 sep Smart Insights Event

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: direct marketing
wanneer: van 28 september 2017
good to know: Slechts 70 plaatsen beschikbaar
Heilige huisjes
In ‘How Brands Grow’ spelen data en onderzoek net als bij de dienstverlening van ScanmarQED een bepalende rol. In het boek schopt Sharp tegen heilige huisjes. Zo nuanceert hij de 80/20 regel die zegt dat 20% van de klanten verantwoordelijk zijn voor 80% van de omzet. Volgens hem is de 60/20 regel een betere weerspiegeling van de werkelijkheid. Zijn data laat ook zien dat marktaandeel een veel grotere rol heeft op merkloyaliteit dan eerder werd aangenomen. Hoe groter het marktaandeel, hoe loyaler de klant. Over merkloyaliteit gesproken: uit zijn onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat veel consumenten gemakkelijk switchen tussen Coca-Cola en Pepsi.

Nieuwe naam; ScanmarQED
Het Smart Insights Event is een initiatief van ScanmarQED. Het evenement is gekozen om de nieuwe naam van het Nederlands-Engelse fusiebedrijf wereldkundig te maken. Vorig jaar fuseerden Scanmar (wereldwijde marketing decision software) en marketingQed (marketing mix modeling en budget optimalisatie) en later dit jaar worden de nieuwe huisstijl en gezamenlijke propositie gepresenteerd.

Han Meijer, CEO van ScanmarQED, en John Dawson, eindverantwoordelijk voor de wereldwijde consulting-tak, nemen ieder vanuit hun eigen expertise een spreeksessie voor hun rekening.

Locatie

Eiland van Maurik, Wijk bij Duurstede

Meer informatie

Informatie opvragen

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden