Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie

28 sep – 28 sep Smart Insights Event 2017

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: congres
onderwerpen: direct marketing, marketing intelligence / market research , online marketing
wanneer: van 28 september 2017
van 8:30 tm 18:30 uur
prijs: gratis
good to know: maximaal ruimte voor 70 personen

Boek nu

Organisatie:
ScanmarQED
Papiermolen 32
3994 DK Houten
030-6353053


Het Smart Insights Event is een initiatief van ScanmarQED. Het evenement is gekozen om de nieuwe naam van het Nederlands-Engelse fusiebedrijf wereldkundig te maken. Vorig jaar fuseerden Scanmar (wereldwijde marketing decision software) en marketingQed (marketing mix modeling en budget optimalisatie) en later dit jaar worden de nieuwe huisstijl en gezamenlijke propositie gepresenteerd.

Adverteren

Adverteren

Adformatie is hét crossmediaal platform voor de marketingprofessional. Met 24 uur per dag nieuws, achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit de journalistiek onafhankelijke vakglossy Adformatie, de website Adformatie.nl, de dagelijkse en wekelijkse emailnieuwsbrief, een online vacaturebank en diverse congressen en seminars.

Doelgroep

Alle professionals die bezig zijn met de vraag ‘hoe merken en organisaties zich gedragen’. Dus brand managers, content marketeers, cmo’s, communication directors, reputatiemanagers, creatieven, mediastrategen en pr consultants, maar ook natuurlijk growth hackers, sea­specialisten, creators en data­analisten.

Klik hier voor meer informatie over de mogelijkheden om uw bedrijf of product te profileren op het nieuwe Adformatie platform.

Advertentie