9 mrt – 09 mrt Gratis clinic: Service Excellence: beloften en garanties

voeg toe aan Outlook Agenda

soort event: seminar
onderwerp: professionele vaardigheden
wanneer: van 9 maart 2018
09.30 - 11.30 uur
over: Service Excellence
wie of wat: Jean Pierre Thomassen
prijs: Gratis entree

Boek nu

Klanten hebben steeds meer keuze in aanbod van producten en diensten in binnen- en buitenland. Klanten verwachten een degelijk serviceniveau zonder negatieve verrassingen. De lat voor service ligt hoog en komt steeds hoger te liggen. Als leverancier word je permanent vergeleken met service-leaders. Een strategie om service excellence te bereiken voor je klanten is dus een must.

Welke nieuwe kennis ga je opdoen?
- Service Excellence vs. Service Design > het optimale ontwerp van een servicebelofte/-garantie (vanuit het perspectief van de klant/klantgerichtheid).
- Hoe om te gaan met het compenseren van klanten als beloften niet worden nagekomen? De effecten die compensatie op de klant hebben.
- Hoe het concept met Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen te combineren.
- Hoe het concept Service Excellence is in te voeren en wat dit vraagt van de organisatie.

Trefwoorden

service, klantgerichtheid, excellence klantbeleving, servicegaranties, beloften

Locatie

Beeckestijn Business Schhol, Leusden

Meer informatie

Informatie opvragen

Untitled Document

 

  © Adfo Groep 2013    Contact    Adverteren    Het Tijdschrift    Colofon    Disclaimer    Privacy Statement    Algemene Voorwaarden